dla nauczycieli
 HOME  |  O SZKOLE  |  biblioteka  |  dla nauczycieli  
Dla nauczycieli
Wpisany przez: 2011.09.12 Drukuj

... chcemy pomagać ...

Polecamy!
Wpisany przez: Elżbieta Rudzka 2015.09.06 Drukuj

Filmy DVD na lekcje wychowawcze - cykl 3 filmów pn. Cyberprzemoc w szkole. Zaplątani w sieci, red. Teresa Król, Kraków 2013; do filmów dołączone są broszury ze scenariuszami zajęć

Jak być jeszcze lepszym? Ewaluacja w edukacji, pod red. Grzegorza Mazurkiewicza, Kraków 2012, ISBN 978-83-233-3393-7

Stankiewicz Piotr, Szkoła bliżej świata nauki. Innowacyjne rozwiązania dla edukacji w projekcie EDUSCIENCE, Warszawa 2014, ISBN 978-83-88765-91-9 

Póki my żyjemy... Inscenizacje patriotyczne dla szkoły podstawowej i gimnazjum, red. Teresa Król, Kraków 2006, ISBN 83-89947-80-3

Mikina Agnieszka, Zając Agnieszka, Metoda projektów w gimnazjum: Poradnik dla nauczycieli i dyrektorów gimnazjum, Warszawa 2010, ISBN [brak]

Strzemieczny Jacek, Jak organizować i prowadzić gimnazjalne projekty edukacyjne: Poradnik dla dyrektorów, szkolnych organizatorów i opiekunów projektów, Warszawa 2010, ISBN [brak]

Machałek Małgorzata, Szczecin 1945-1990: moje miasto, Szczecin, 2010, ISBN 978-83-86136-90-2

Bean Anita, Żywienie w sporcie, Poznań, 2008, ISBN 978-83-7506-221-2

Żywienie w sporcie jest wyczerpującym podręcznikiem i książką niezbędną każdemu, kogo interesuje zwiększenie wydolności sportowej - własnej lub podopiecznych. Przedmowę do publikacji napisał James Cracknell, międzynarodowej sławy wioślarz odznaczony Orderem Imperium Brytyjskiego, dwukrotny mistrz olimpijski i rekordzista świata. W ostatnim wydaniu (już piątym) Żywienia w sporcie można znaleźć najnowsze informacje, oparte na niedawno ukończonych badaniach. Przewodnik ten napisała jedna z najbardziej szanowanych brytyjskich specjalistek do spraw żywienia w sporcie, a pomoże ci on: zwiększyć wytrzymałość, siłę i wydolność; obliczyć własne zapotrzebowanie kaloryczne, węglowodanowe oraz białkowe; poprawić nawodnienie organizmu i sylwetkę; ocenić i znaleźć odpowiednie suplementy, odżywki i środki podwyższające sprawność organizmu, dające dodatkowe wspomaganie, poprawiające wydolność; stworzyć codzienne plany żywieniowe, dzięki którym (zależnie od twoich potrzeb) stracisz na wadze, zredukujesz tkankę tłuszczową, zyskasz masę mięśniową lub lepiej przygotujesz się do zawodów; znaleźć odpowiedzi na pytania związane z żywieniem sportsmenek, aktywnych ruchowo dzieci oraz sportowców-wegetarian. Anita Bean jest jednym z największych brytyjskich autorytetów do spraw żywienia w sporcie.